Tematyka szkoleń międzykulturowych

Każde szkolenie międzykulturowe jest dostosowane do potrzeb klienta.
Poniżej znajdują się propozycje w zakresie tematyki: 

 

  • Komunikacja międzykulturowa
  • Kompetencje międzykulturowe
  • Różnice kulturowe w biznesie
  • Szkolenie z wybranych kultur i kręgów kulturowych np. Azja, Bliski Wschód, Brazylia, Japonia, Niemcy
  • Integracja zespołu wielokulturowego
  • Efektywna praca zespołu międzynarodowego
  • Obsługa klientów międzynarodowych
  • Kompetencje międzykulturowe w środowisku akademickim
  • Wielokulturowa klasa i szkoła

 

To tylko niektóre z tematów. Zapraszamy do kontaktu. 

Dla kogo są szkolenia międzykulturowe? BIZ - GOV - EDU - NGO

Każdy może rozwijać swoje kompetencje międzykulturowe, a my pomożemy najlepiej jak umiemy. A umiemy dobrze ;)

 

           BIZ - EDU - GOV - ORG - ALL Interested

  • uczniowie i studenci
  • nauczyciele i pracownicy naukowi
  • menedżerowie wielokulturowych zespołów
  • pracownicy międzynarodowych firm/ zespoły wielokulturowe
  • pracownicy sektora turystycznego
  • eksporterzy i importerzy
  • pracownicy instytucji publicznych/ urzędnicy
  • osoby często podróżujące służbowo
  • osoby zajmujące się obsługą międzynarodowych klientów
  • ekspaci - pracownicy przenoszeni do zagranicznych oddziałów firmy
  • dyplomaci
  • migranci i uchodźcy
  • małżeństwa i rodziny wielokulturowe 

 

Jak uczymy?

W skrócie wygląda to tak:

1. Analiza potrzeb klienta
2. Przygotowanie programu szkolenia dostosowanego do potrzeb klienta
3. Realizacja szkolenia
4. Ewaluacja
5. Efekt - w postaci rozwoju kompetencji międzykulturowych

A jeśli chcesz wiedzieć więcej:

Przygotowanie programu szkoleniowego opieramy na analizie potrzeb, rozmowie z klientem o tym, czego potrzebuje i co chce wynieść ze szkolenia. W zakładce "Szkolenia" proponujemy pewne przykładowe programy szkoleniowe, jednak zachęcamy do kontaktu, aby porozmawiać o programie przygotowanym specjalnie dla Ciebie.
 

Najwięcej uczymy się gdy towarzyszą temu procesowi emocje i zaangażowanie uczestników, dlatego używamy metod aktywizujących, opartych na uczeniu się przez doświadczenie, takie na własnej skórze. Nasze programy szkoleniowe wprowadzają dużo zadań praktycznych, bo skoro już się czegoś nowego uczymy, to warto wiedzieć, jak i kiedy nową wiedzę wykorzystać.

Każda kompetencja składa się z pewnej wiedzy, umiejętności i postaw. W nauczaniu kompetencji międzykulturowych, najważniejsze są postawy np. otwartości, ciekawości poznawczej, ciągłego uczenia się itd. Osiągamy to m.in. dzięki wprowadzeniu metod trenerskich połączonych z  rozwojowymi, gdyż najlepiej poznajemy siebie podczas spotkania z Innymi, stąd rozwój kompetencji międzykulturowych to też rozwój osobisty. 
 

Profil IKM na Facebooku: